ce9c0a7283d2ea0a6a4f058d3c23a927-large

مجموعه  UCP-UMCG از Laura Hospe

این سری از خودنگاری پرتره است که در یک بیمارستان روانپزشکی در جریان یک خودکشی ساخته شده است. ای عکس ها پنجره ای از افسردگی، ترس، گیجی ، عصبانیت و تنهایی را بشکلی هنری و احساسی ارایه می دهد.

مجموعه عکاسی خیابانی با آیفون در کوبا  از Ilknur Can

استفاده از فیلتر سیاه و سفید دیجیتالی در آیفون و عکاسی از تناقض آینده و گذشته .

مجموعه زندان های آمریکای جنوبی از Valerio Bispuri

عکاس ایتالیایی ، والریو بیسپوری که ده سال از عمرش را برای عکاسی از زندان های امریکای جنوبی صرف کرد و پروژه ای فوق العاده را ارایه کرد. این مقاله کامل را از اینجا می توانید مطالعه کنید.

مجموعه شیوه های دیدن: در خیابان یا از درون پنجره ی آشپزخانه از Hajime Inomata

سیاه و سفیدی زمخت از ژاپن – جشن زیبایی در زندگی روزمره و عادی در ژاپن

مجموعه جنگ جهانی اول پنهان Jeff Gusky

درون شهرهای زیرزمینی فراموش شده ، جف گاسکی بازمانده های شگفت آوری از جنگ جهانی اول که برخی صد سال قدمت دارند به زندگی بازگردانده است.

نگاهی به عکاسی، عکاس بزرگ تایوانی  Chang Chao-Tang

Chang Chao-Tang به عکاسی از فرهنگ سرزمین مادریش در طی ۵ دهه کمک کرده است. بیگانگی و صمیمیت، پیش پا افتاده ها و تفوق

مجموعه صدای هامبورگ از Giacomo Brunelli

تصویرهایی هم عصر با ایده هایی نو از درون قاب هایی سینمایی و تاریک که توسط جیاکومو به شکلی اروپایی گرفته شده است.

مجموعه انعکاس، تراژدی، مهاجرت از Calogero Cammalleri

سفری شخصی به سرزمین مادری که حالا بر اثر خون و خونریزی مهاجران آفریقایی که در جستجوی زندگی بهتری در ایتالیا و اروپا می گردند، بسیار سمبلیک شده است.

مجموعه همه ی فصول، اورشلیم از Ofir Barak

در این همسایگی ارتودوکس های افراطی، ساکنانی که مدرنیته و فرهنگ غیرمذهبی را رد کرده و زندگی دینی سنتی را فرا گرفته اند. بیگانه ای به شکل استادانه ای از زبان عکاسی خیابانی این جامعه ی قرن بیست و یکمی را به تصویر کشیده است.

مجموعه بازگشت به سکوت از Sandra Pereznieto

سکوت مناظری تحسین انگیز و مایل ها خلوت چنان که با هم، به هم برگشته اند. تجربه ای که در جستجوی سکوتی گمشده در راه پیدا کرده ام.

مجموعه ترسیم دریای شمال از Bill Jackson

شب فرا می رسید، و دریا جان تازه ای می گیرد. استفاده از نورهای مدادی شکل، دریای شمال را به یک بوم نقاشی از امواج ترسیم کرده، نورهایی که به درون دریا تابیده می شوند و با قدرت طبیعی با این جریان آب دریا ترکیب می شود و پروسه ی ایجاد  نقاشی های منحصر به فردی را آغاز می کند. این عکس های سیاه سفید خلاقیت طبیعی زمین را بیشتر از مناظر ساده ی دریا نمایان می کند.

مجموعه درختی که میوه اش را تحمل می کند از Anna Agoston

آگوستون نماهای بسته ی ماکرویی از گیاهانی تهیه کرده که برای چشم انسان بسیار پیچیده است و فقط یک لنز عکاسی می تواند آن را آشکار کند. او زندگی دنیای طبیعی را با جزییات خیره کننده به ما نشان می دهد.

مجموعه دور افتاده از Roger Ballen

چاپ مجدد و مفصلی از کتاب عکسی گه هنوز قدرت جذب بیننده را در خود دارد، مجموع کاری که بیننده را آزرده و سخت در گیر می کند و مطمئنا عکس هایی که مردم در حاشیه ی آفریقای جنوبی را به تصویر کشیده است.

مجموعه   Mística X از Brandán Gómez

نوردهی های دو گانه و عکس های چندلایه فتوشاپی که مناظری با اشیا و شرایطی که شاید در ظاهر نابهنجار بیاید را تصویرسازی می کند وبرای هر باوری می تواند  واقعیت باشد.

مجموعه Pestka از Magdalena Switek

لحظاتی از دگرگونی های نوجوانی که کلیشه ای هستند، این عکس ها از نوجوانان خجالتی با حالاتی مظلوم  و نا آگاه می باشد که متفاوت شده اند. نوجوانانی که نه هنوز بزرگ شده اند و نه مثل بچه ها به مراقبت احتیاج دارند.

مجموعه خانواده ۲۰۱۵ از Alain Laboile

تصاویر جدیدی از این استاد عکاس فرانسوی که تخصصش عکاسی خانوادگی است. تصاویری از خوشی ها، آزادی ها و بازی های بچه ها در دنیا گرفته شده است.